استاندار يزد با بيان اين كه دين اسلام و آيين تشيع با شهادت عجين شده است بر زيارت مزار شهداي والامقام، پيمودن راه آنان، انجام واجبات، مستحبات و احكام الهي و احترام به پدر و مادر تاكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در يادواره مسافران بهشت كه منظور گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام رشكوئيه برگزار شد با بيان اين كه دين اسلام و آيين تشيع با خون و شهادت عجين شده است گفت: شهيدان براي كسب رضاي خداي متعال از زن، فرزند، خانه و كاشانه گذشته و جانشان را تقديم كردند.
وي با بيان اين كه شهداي گرانقدر، خواسته الهي را بر خواسته دل ترجيح دادند اظهار داشت: به همين دليل، امروز مزار شهدا، زيارتگاه و مكاني مقدس شده است. وي افزود: هر كجا و هر سرزميني كه در آن مردان الهي براي تحقق خواسته هاي خداوند متعال جهاد كرده و به شهادت رسيده اند، سرزميني مقدس است.
فلاح زاده با بيان اين فرموده امام راحل عظيم الشان(ره) كه خط سرخ شهادت، خط آل محمد(ص) و علي(ع) است، رشادتها و جانفشاني هاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را يادآور شد.
وي در پايان بر زيارت مزار شهداي والامقام، اقتدا به راه آنان، اجراي واجبات، احكام و مستحبات الهي و احترام بر پدر و مادر تاكيد كرد.
گفتني است استاندار يزد پيش از اين مراسم، در يادواره 41 شهيد والامقام ده بالا(هدش) حضور يافت و به مقام شامخ اين شهيدان گرانقدر اداي احترام كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا